Гіпотетична дев’ята планета Сонячної системи, яка на даний момент відкрита лише на основі розрахунків, може перебувати на відстані в 90 мільярдів кілометрів від Сонця.

Уточнення орбіти були здійснені вченими на основі вивчення резонансу в орбітах тіл пояса Койпера, наявність якого вказує на вплив далекого масивного об’єкта, яким і може бути гіпотетична планета.

Як відзначили вчені, дев’ята планета може лежати від Сонця на відстані більше, ніж 90 мільярдів кілометрів, що в 654 рази далі відстані між зіркою і Землею. Перебуваючи так далеко від зірки, космічне тіло робить один оборот навколо Сонця за 16775 доби.

Що стосується фізичних характеристик можливої планети, то її маса приблизно в 6-12 разів більша за земну. При цьому її маса в півтора рази менше таких «компактних» газових гігантів, як Нептун і Уран. У зв’язку з цим вчені вважають, що дане космічне тіло може представляти як газовий (крижаний) гігант, так і тверде тіло, що відноситься до класу суперземель. При цьому другий варіант на даний момент здається вченим більш імовірним.

Варто відзначити, що суперземлі є досить частим типом планет в інших системах. Однак відкриття такого тіла безпосередньо в Сонячній системі дозволить краще вивчити властивості цих незвичайних для нас об’єктів.

Нагадаємо також, що у Сонячній системі виявлена Планета X, ймовірність помилки: 0,007%.