За допомогою місії НАСА K2 (розширена місія легендарного «мисливця за планетами» – космічного телескопа Kepler) вчені відкрили екзопланету розміром з Нептун в подвійній зоряній системі, розташованій в розсіяному скупченні Гіади. Ця знову відкрита екзопланета, що отримала позначення K2-nnnA b, є першою відомою науці екзопланетою розміром з Нептун, виявленою в складі подвійної зоряної системи розсіяного скупчення зірок.

Планета K2-nnnA b була вперше виявлена навесні 2017 року командою астрономів під керівництвом Девіда Р. К’ярді (David R. Ciardi) з Каліфорнійського технологічного інституту, США, яка спостерігала подвійну зоряну систему під назвою EPIC 247589423, що складається з двох карликів спектральних класів К і М. В результаті цих спостережень вчені ідентифікували сигнал на кривій блиску зірки, що вказує на проходження перед нею екзопланети. Надалі планетна природа сигналу була підтверджена за допомогою ряду наземних обсерваторій.

Нагадаємо також, що світло на екзопланетах може відрізнятися від світла на Землі.

Згідно з цими новими спостереженнями планета K2-nnnA b за розмірами приблизно в 3 рази більше Землі і обертається по орбіті з періодом 17,3 діб навколо батьківської зірки. Батьківським світилом для цієї планети є яскрава зірка спектрального класу K, що отримала позначення K2-nnnA, маса і розміри якої приблизно на 30% менше відповідних величин для Сонця. Ця планетна система знаходиться на відстані приблизно 180 світлових років від нас у розсіяному скупченні Гіади – найближчому до Сонця скупченні зірок.

Крім виявлення цієї нової планети команда Кярді також виявила зоряного компаньйона батьківської зірки планети. Спостереження показали, що компаньйоном є зірка спектрального класу М, відокремлена від батьківської зірки відстанню не менше 40 астрономічних одиниць (1 а.о. дорівнює відстані від Землі до Сонця).