Астрономи з Великобританії, Швейцарії, Німеччини і Чилі виявили занадто велику екзопланету, існування якої суперечить загальноприйнятим моделям формування даних небесних тіл. Дослідження опубліковане в журналі Monthly Notices of the Royal Astronomical Society, а також про нього повідомляє Уорікський Університет (Великобританія).

Діаметр екзопланети NGTS-1b всього в два рази менше діаметра світила, навколо якого вона обертається. Дана обставина робить відкрите небесне тіло найбільшим (в порівнянні з материнською зіркою) у Всесвіті з відомих вченим.

Нагадаємо, що астрономи відкривають три нових газових гіганта.

NGTS-1b знаходиться на відстані 600 світлових років від Сонця. За розмірами екзопланету можна порівняти з Юпітером, але вона легша за нього приблизно на 20%.

NGTS-1b відноситься до класу гарячих юпітерів, температура її зовнішніх шарів становить 530 градусів Цельсія, відстань між зіркою і небесним тілом в 33 рази менше, ніж між Сонцем і Землею, рік на ній триває всього 2,5 доби.

Екзопланета відкрита роботизованою системою телескопів NGTS (Next-Generation Transit Survey). Оскільки материнська зірка відноситься до червоних карликів, найпоширеніших світил у Всесвіті, вчені планують з’ясувати, наскільки часто такі зірки оточують великі планети.