Велика міжнародна команда дослідників, працюючи з даними, зібраними за допомогою космічного телескопа НАСА Kepler («Кеплер»), виявила свідчення присутності 20 раніше невідомих науці, багатообіцяючих екзопланет. У своїй науковій роботі команда описує ці екзопланети і виділяє ті з них, які, ймовірно, знаходяться в зоні життя навколо зірки.

Дослідники на чолі з Сюзан Е. Томпсон (Susan E. Thompson) повідомляють, що вони використовували інструмент під назвою Robovetter для аналізу даних, зібраних за допомогою космічного телескопа Kepler – цей інструмент дозволяє звузити пошуки можливих екзопланет-кандидатів до тих з планет, на поверхні яких можливе існування життя. Багато з цих 20 відкритих екзопланет мають широкі орбіти – так, період орбіти однієї з цих планет, званої KOI-7923.01, виявився рівним 395 діб, при цьому розмір планети близький до розміру Землі. Команда виявила також, що температура на поверхні цієї планети трохи менше температури на поверхні Землі, по-перше, тому що планета розташована на більшій відстані від своєї зірки, ніж Земля від Сонця, а по-друге, тому що сама зірка є більш холодною в порівнянні з Сонцем. Команда зазначає, що первинні дослідження цієї планети, проведені нею, показали, що на поверхні планети, ймовірно, знаходиться холодна тундра, проте не настільки холодна, щоб в ній не могло існувати життя.

Нагадаємо також, що вивчення Марса дає нові ключі до розуміння зародження життя на Землі.

На жаль, ці нововідкриті планети до сих пір не є підтвердженими, оскільки обсерваторія Kepler стала відчувати технічні труднощі після того, як був проведений збір даних в тій частині неба, де спостерігалися ці планети. Тому Kepler зміг спостерігати ці планети всього лише 2 рази – чого недостатньо для підтвердження планетного статусу виявлених об’єктів. Однак, незважаючи на брак спостережних даних, команда висловлює свою впевненість не тільки в тому, що виявлені об’єкти є планетами, але і в тому, що ці планети, можливо, є населеними.