Вчені виявили, що вміст галогенів, які брали участь у формуванні Землі мільярди років тому, в речовині метеоритів виявився набагато нижче, ніж вважалося раніше.

Галогени, такі як хлор, бром і йод, формують солі, які необхідні для життєдіяльності більшості життєвих форм – однак занадто великі кількості цих солей можуть перешкоджати розвитку організмів. Раніше вчені проаналізували склад речовини метеоритів, які брали участь у формуванні нашої планети, і з цього раннього аналізу слідує, що рівні галогенів в речовині цих космічних каменів занадто високі для розвитку життя.

Нагадаємо також, що маркери життя на екзопланеті можуть потрапити в екваторіальну пастку.

Для пояснення цієї загадки було висунуто ряд гіпотез, однак єдино вірне пояснення «лежало на поверхні» – попередні оцінки вмісту галогенів в речовині метеоритів були систематично завищені. Використовуючи новий аналітичний метод, команда астрономів на чолі з доктором Патрісією Клей (Patricia Clay) з Манчестерського університету, США, визначила хімічний склад речовини різних типів метеоритів підгрупи хондритів, примітивних метеоритів, вік яких становить приблизно 4,6 мільярда років.

Дослідники виявили, що попередні оцінки рівня галогенів в речовині метеоритів були завищені, однак новий метод дозволив команді Клей уникнути похибки, що вноситься при використанні попередніх методів аналізу.