За допомогою космічного телескопа, що працює в діапазоні радіочастот, вчені з Росії, США, Японії та Європи змогли виявити молекули води в далекій галактиці.

Галактика, в якій була виявлена ​​вода, знаходиться на відстані в 24 млн світлових років від нас у сузір’ї Гончих псів. Причому, даний елемент виявлений в центральній частині «зоряного міста», в безпосередній близькості від надмасивної чорної діри.

Молекули води були відкриті за допомогою запропонованого російськими вченими лазерного випромінювання. Крім відкриття там води, експерти змогли зрозуміти, як саме поводиться речовина в безпосередній близькості від надмасивних чорних дір, а також навчилися розраховувати відстань до віддалених космічних об’єктів, придумавши спосіб, який вони назвали «космічною лінійкою».

Дане відкриття стало ще одним доказом того, що вода є вельми поширеною в космосі. Раніше даний елемент був знайдений на Меркурії, Місяці, Марсі та ряді супутників газових гігантів. Причому, на останніх вода, подібно земній, може існувати в рідкому стані, але тільки під товстим шаром льоду, що покриває поверхню супутників.