Потужний телескоп Gaia, що знаходиться в космосі і створює тривимірну карту нашої галактики, був прийнятий за невеликий астероїд, і навіть отримав власний порядковий номер.

Авторами «відкриття» стали вчені з Центру малих планет при Міжнародному астрономічному союзі. Фахівці, переглядаючи нічне небо, повідомили про те, що ними відкрито новий астроїд, діаметром близько 1 метра. Космічний об’єкт навіть отримав власну назву – 2015 HP116. Виявити «астероїд» стало можливо за допомогою автоматичного телескопа Pan-STARRS.

Вчені, розвиваючи свою думку, заявили про те, що відкритий ними астероїд знаходиться в районі Землі і Місяця, як мінімум з 2014 року. Більше того – вони навіть зробили прогноз з цього приводу, заявивши, що дане космічне тіло буде перебувати у відносній близькості до нас до 2019 року.

Яке ж було їх здивування, коли космічним каменем під номером Pan-STARRS, виявився запущений в 2014 році космічний телескоп Gaia, який розташований в декількох сотнях тисяч кілометрів від другої точки Лагранжа системи Земля-Місяць. Подібне розташування допомагає чутливій апаратурі телескопа бути захищеною від променів Сонця.

Космічний Телескоп Gaia