Вчені з Дослідницької школи астрофізики та астрономії змогли відшукати вельми незвичайну екзопланету, що обертається навколо тьмяної зірки класу червоний карлик.

Зірка HATS-6 розташована в 500 світлових років від нас. За своїм класом дане світило відноситься до більшої частини населення немолодої галактики Чумацький шлях. Червоний карлик (наше Сонце є більш великим жовтим карликом) випромінює лише дванадцяту частину сонячного світла. Як і інші зірки цього класу, це світило досить складне у вивченні внаслідок своєї вкрай слабкої яскравості.

Втім, саме це слабке світло стало причиною відкриття знаходження в районі зірки HATS-6 досить великої планети. Вчені змогли виявити дану планету в той момент, коли вона проходила по диску зірки і робила її світло ще більш тьмяним, закриваючи для земного спостерігача його частину.

Екзопланета, яку вдалося виявити вченим, має розміри Юпітера, але при цьому її маса дорівнює масі Сатурна. А останній, як відомо, є єдиною планетою Сонячної системи, щільність якої менше, ніж щільність води. Відповідальний за відкриття дослідник Джордж Чжоу вважає, що дане космічне тіло «роздулося».

Крім цього вчені заявляють, що ця планета знаходиться від своєї зірки на відстані в десять разів меньшій відстані, яка розділяє Меркурій і Сонце. Однак, за рахунок того, що енергія, що випускається HATS-6, досить мала, у порівнянні з сонячною, атмосфера газового гіганта не розігрівається до надвисоких температур.

Науковці, які вивчають дане космічне тіло, заявляють, що воно занадто велике для зірки такого класу.