Розглядаючи молоду зірку HD 115600 в сузір’ї Центавра за допомогою телескопа «Джиміні», що знаходиться в Чилі , вчені з Кембриджського університету у Великобританії змогли відкрити хмару газу і пилу навколо світила, з якого формується зіркова система разюче схожа на нашу Сонячну систему

Молода зірка HD 115600 «народилася» на кордоні сузір’їв Центавра і Скорпіона на відстані в 360 світлових років від нас. Британський вчений Ніккі Мадхусудхан заявив про те, що дане світило дуже молоде, йому всього 10-20 мільйонів років. При цьому зірка HD 115600 дуже схожа на Сонце і утворилася в умовах, схожих з тими, в яких з’явилася наша Сонячна система.

Обстеживши газопиловий диск навколо цієї зірки, вчені змогли виявити велику кількість космічних об’єктів  які зароджуються на відстані в 37-55 астрономічних одиниць від зірки, тобто там, де приблизно знаходиться і наш пояс Койпера. При цьому пояс навколо HD 115600 деформований, що свідчить про те, що поряд з ним знаходяться планети, які можна віднести до класу газових гігантів, що володіють сильним гравітаційним впливом.

Вчені, що опублікували своє відкриття на сторінках Astrophysical Journal Letters, кажуть, що на прикладі цього світила, ми можемо зрозуміти ті процеси, які відбувалися з нашою власною системою в далекому минулому, і те, як утворився пояс Койпера.