Американські вчені за допомогою телескопа «Хаббл» змогли дізнатися нові подробиці будови газової оболонки найгарячішоъ з відомих на сьогодні планет.

Космічне тіло WASP-33b настільки масивне, що перевершує за цим показником Юпітер в цілих чотири рази. Однак це не єдина особливість даної планети. Вчені змогли з’ясувати, що вона обертається навколо своєї зірки на відстані всього лише в 0,02 астрономічних одиниць, роблячи повний оберт навколо гарячої білої зірки HD 15082 за 1,22 доби.

Таким чином, дана планета, як заявили вчені, є найгарячішою з усіх, що відомі сучасній науці. Температура цієї самої поверхні складає фантастичні 3200 градусів за Цельсієм, що відповідає температурі зірки класу «червоний карлик».

Тепер же на сторінках видання Astrophysical Journal з’явилася ще одна подробиця будови даного космічного тіла. До відкритої раніше температурної інверсії, викликаної, як заявляють учені, оксидом титану який містяться в атмосфері планети, додалося і відкриття стратосфери, яке вдалося зробити за допомогою телескопа-ветерана «Хаббл», що знаходиться в навколоземному просторі .