Кільце, що містить переважно тверді породи, було виявлено британськими вченими навколо далекої зірки DG Тельця за допомогою радіоінтерферометра.

Формування планет у всі часи було процесом, який дуже цікавив вчених. Теоретично давно вдалося довести, що планети і зірки формуються з диска газу і пилу. У центрі цього диску, у міру зростання тиску і температури виникають термоядерні реакції, що і призводить до утворення зірки. А навколо світила формуються газові гіганти і тверді планети земної групи. Саме такий сценарій мав місце в нашому районі космосу 4,5 мільярди років тому, що призвело до утворення Сонця і всіх планет Сонячної системи.

Саме для утворення планет земної групи і необхідний кам’яний диск, який був знайдений вченими навколо зірки DG Тельця. Менш щільні і більші планети утворюються переважно з газу.

Незважаючи на те, що вченими було відкрито понад двох тисяч планет, що обертаються навколо інших світил, вони досі не можуть в подробицях вивчити сам процес формування даних космічних тіл, хоча протопланетні диски в даний час вже відкриті і активно вивчаються.