На сторінках видання The Astrophysical Journal з’явилася інформація про відкриття раніше прихованих від вчених надмасивних чорних дір. За словами вчених, це підтверджує теорію про те, що подібних об’єктів у космосі безліч.

Відкриття надмасивних чорних дір мало місце завдяки науковим приладам, встановленим на телескопі NuSTAR. Саме їм вдалося засікти випромінювання надмасивних чорних дір по випромінюванню матерії, яка оточувала їх. Саме ці хмари газу, світло від яких виходило в високоенергетичному рентгенівському діапазоні, і видали дані таємничі об’єкти.

Відкриття дозволило вченим заявити, що у Всесвіті може існувати величезна кількість надмасивних чорних дір, які досі не були виявлені.

Надмасивні чорні діри відносяться до одних з найбільш таємничих об’єктів Всесвіту. Ці космічні тіла, як вважають вчені, знаходяться в центральних частинах якщо не у всіх галактик то в більшості. Одна з них – Стрілець А розташована в центрі нашої галактики Чумацький шлях. Її маса, як вважають вчені, більш, ніж в 4 мільйони разів перевершує масу Сонця.