На детальних зображеннях Тефії, що є одним з крижаних супутників Сатурна, вчені змогли виявити дугоподібні червоні смуги, які розтягнулися по поверхні космічного тіла на величезні відстані.

Інформація про виявлення дивних об’єктів на поверхні супутника Сатурна була опублікована фахівцями Лабораторії реактивного руху в Пасадені (США). За їх словами, об’єкти стали помітними після того, як кілька знімків з різними світлофільтрами, зроблені апаратом «Кассіні», були об’єднані в один.

На зображенні видно червоні смуги, що перетинають ландшафт Тефії. При цьому вчені заявляють, що дані об’єкти досить молоді, так як перетинають давніші кратери на поверхні супутника.

Природи червоних смуг вчені поки пояснити не можуть, однак, за їхніми словами, ці утворення можуть бути розломами на поверхні Тефії, або процесами дегазації під його поверхнею.

Знімки Тефії зробив космічний апарат «Кассіні», який вже довгий час працює на орбіті Сатурна, вивчаючи, як другу за розмірами планету Сонячної системи, так і її численні супутники. Зробивши величезну кількість відкриттів, і навіть посадивши зонд на поверхню Титана, космічний апарат «Кассіні» наближається до завершення своєї місії, відвідуючи супутники Сатурна і роблячи їх знімки. У майбутньому апарат планують направити в газову атмосферу величезного Сатурна, де зонд і згорить, попередньо передавши вченим унікальні відомості.