Досліджуючи елементи великомасштабної структури Всесвіту, вчені з Каліфорнійського технологічного інституту в Пасадені змогли розглянути галактику яка тільки зароджується і розташована всередині галактичної нитки.

Як заявили астрономи на сторінках наукового видання Nature, їх привабила одна з галактичних ниток, підсвічена виявленим раніше квазаром UM287. Маса цієї самої нитки виявилася в десять разів більше тієї, на яку розраховували астрофізики. Дослідивши цю колосальну структуру, довжиною в 2 мільйони світлових років, вони змогли отримати зображення молодої галактики, діаметром близько 400 тисяч світлових років і з кількістю холодного міжзоряного газу в 100 мільярдів сонячних мас.

Спостереження за даною молодою галактикою показують, що вона в даний втягує міжзоряний газ з навколишнього простору, перебуваючи в стадії формування. При цьому велика частина такого газу, як зуміли розпізнати вчені, залишається холодним. Таким чином, даний космічний об’єкт ще раз підтвердив теорію про «холодне» народження галактик, яка була висунута їх колегами в минулому.