Космічний апарат «Кассіні» який досліджує другу за величиною планету Сонячної системи і систему її супутників зробив незвичайні фото Сатурна, які допоможуть вченим дізнатися більше про хмарність газового гіганта.

Фотографія, яка була опублікована на офіційному сайті НАСА, була зроблена з відстані в 1,5 мільйона кілометрів і має розширення в 89 кілометрів на піксель. Знімок був отриманий з використанням інфрачервоного фільтра, що має допомогти вченим краще визначити розташування хмар в атмосфері величезної планети.

«Кассіні» по праву можна назвати одним з найбільш успішних космічних апаратів, які коли-небудь вирушали на вивчення інших тіл Сонячної системи. За більш, ніж десятиліття в системі Сатурна, зонд зробив масу відкриттів і допоміг нам побачити сам газовий гігант і його супутники такими, якими ми їх ніколи раніше не бачили.

До числа найбільш значущих досягнень місії слід віднести вивчення підлідного океану Енцелада і посадку зонда на найбільший супутник системи Титан. Зонд під назвою “Гюйгенс” зробив фотографії з поверхні найбільш далекого космічного тіла і дозволив людству розглянути деталі, мабуть, самого дивного супутника Сонячної системи.

Незабаром «Кассіні» припинить свою наукову програму і буде спрямований в атмосферу гігантського Сатурна, де і згорить, попередньо передавши на Землю унікальні дані.

До цієї події легендарний апарат Кассіні сфотографував: