Вчені з Австралії, досліджуючи Південну частину Чумацького Шляху за допомогою телескопа UK Schmidt Telescope, змогли виявити саму близьку до нас кільцеподібну галактику, яка як їм вдалося дізнатися, виникла в результаті лобового зіткнення з іншим «зоряним мегаполісом».

Результати досліджень були опубліковані на сторінках наукового видання Monthly Notices of the Royal Astronomical Society. За словами вчених, знайдена зоряна структура отримала назву Колесо Кетрін. Примітно те, що знаходиться вона на відстані «всього» в 30 мільйонів світлових років від нас, що приблизно в 8 разів ближче, ніж найближчі з раніше відомих подібних структур.

Кільцеподібні галактики як і зрозуміло з назви, характеризуються яскравим кільцем, оточуючим щільне ядро. Візуально дані об’єкти можуть нагадувати планетарні туманності.

Кільце в подібних галактиках складається з яскравих зірок, утворення яких по всій видимості, було викликано зіткненням такої галактики з іншою карликовою структурою. Пройшовши через центральну частину великої галактики, карликова викликала сплеск зореутворення, що врешті-решт і призвело до появи яскравого кільця що світиться. Одним з найвідоміших представників такого роду є об’єкт Хога, відкритий в 1950 році, знаходиться він від нас на відстані в 600 мільйонів світлових років.