Вчені з Японії заявили що їм вдалося отримати в лабораторних умовах важливі нуклеотидні основи під час відтворення умов при падінні метеорита.

Як заявили японські фахівці на сторінках наукового видання Earth and Planetary Science Letters, їх досліди з імітацією падіння метеорита в лабораторних умовах дозволили підтвердити, що саме ці «космічні гості» в далекому минулому могли взяти безпосередню участь в утворенні життя на нашій планеті.

Досліди в цьому напрямі японські вчені почали проводити ще в 2009 році. Тоді, змоделювавши падіння метеорита, вони змогли отримати найпростішу амінокислоту – гліцин. Розвиваючи успіх, досягнутий в минулі роки, вчені змогли отримати два види нуклеотидів і дев’ять протеіногенних амінокислот. Для цього вони змоделювали умови, що виникають при падінні метеорита на швидкості в 1 кілометр в секунду, попередньо замінивши вуглець на бікарбонат.

Нуклеотиди є основою життя, так як саме їх послідовність в молекулах ДНК визначає генетичну інформацію, що передається з покоління в покоління. І цілком можливо, що ці «чорнила життя» були утворені в світових океанах мільярди років тому, в ті часи, коли наша планета піддавалася особливо сильному бомбардуванню космічними об’єктами, такими, як астероїди і комети.

Джерело: Earth and Planetary Science Letters