Група дослідників, що включає вчених з університету Ехіме, Прінстонського університету та Національної астрономічної обсерваторії Японії, провела великий пошук галактик, заслоненних від спостережень пилом (Dust Obscured Galaxies, DOGs), використовуючи наукові дані, отримані в рамках Стратегічної програми телескопа «Субару» за допомогою камери Hyper Suprime-Cam (HSC), встановленої на ньому. HSC являє собою нову ширококутну камеру, змонтовану в головному фокусі телескопа «Субару», яка є ідеальним інструментом для пошуків галактик цього рідкісного і дуже важливого типу.

У своєму новому дослідженні автори роботи відкрили 48 галактик типу DOG, а також оцінили їх поширеність у Всесвіті. Так як галактики типу DOG, імовірно, мають у центрі стрімко зростаючу чорну діру, то ці результати дають нам ключі до розуміння еволюції галактик і надмасивних чорних дір.

Головний автор роботи доктор Йошікіо Тоба сказав: «Ні на одному з великих телескопів немає камери з такою чутливістю і таким полем огляду, як у камери HSC, і тому ця камера є унікальним інструментом для пошуків галактик типу DOG. Коли за допомогою камери HSC буде завершений огляд неба, він буде охоплювати частину неба, в 100 разів більшу, порівняно з тою, що спостерігається в ході цього дослідження – це дозволить виявити тисячі галактик класу DOG в найближчому майбутньому».

Джерело: sciencedaily.com