Астрономи відкрили таємничу карликову планету, яка знаходиться на відстані, в три рази більшій, ніж відстань від Сонця до Плутона, і яка вважається тепер найбільш далеким об’єктом нашої Сонячної системи.

Про відкриття цієї карликової планети, відомої як V774104, було оголошено у вівторок на зборах Американського астрономічного товариства, що проходили поблизу столиці США.

Ця карликова планета знаходиться на відстані 15,4 мільярда кілометрів від Сонця.

Припускають, що її діаметр становить від 500 до 750 кілометрів.

Скотт Шеппард, астроном і співробітник Інституту Карнегі у Вашингтоні, оголосив про це відкриття і сказав, що орбіта загадкового об’єкта залишається в даний час невідомою вченим.

Відкриття було зроблено за допомогою восьмиметрового телескопа «Субару», що належить Японії та розташованого на Гаваях.

Раніше найбільшим далеким об’єктом Сонячної системи, відкритим в 2005 р, вважалася карликова планета під назвою Еріда, яка знаходиться на відстані 97 астрономічних одиниць (відстаней від Землі до Сонця) від нашої зірки. Об’єкт V774104 знаходиться на відстані 103 астрономічних одиниці від Сонця, сказали дослідники.

«Відкриття карликової планети V774104 стало новим підтвердженням того, що Сонячна система більша, ніж ми думали,

– сказав Джозеф Бернс, професор астрономії з Корнельського університету, США. –

Нам потрібно ще трохи часу, щоб розрахувати орбіту цього об’єкта і визначити його точний розмір, однак ми вважаємо, що цей об’єкт досить великий, так як його видно здалеку».

Джерело: astronews.ru