Космічний апарат «Хаббл» зробив знімок розташованої в сузір’ї Великої Ведмедиці галактики NGC 3610, примітною тим, що вона тільки почала перетворюватися з спіральної структури в еліптичну.

Відстань до NGC 3610 становить 80000000 світлових років, що дуже недалеко за мірками Всесвіту. Відносно близька відстань дозволила відкрити дану галактику ще в далекому 1793 році. Автором відкриття став знаменитий астроном Вільям Гершель.

Втім, Гершель з настільки недосконалою технікою тих часів просто не міг спостерігати NGC 3610 в тому вигляді, в якому напередодні її представив орбітальний телескоп «Хаббл». На знімку галактика представлена ​​розмитою туманною плямою, характерною для еліптичних галактик, з дуже яскравою центральною частиною.

Примітна NGC 3610 тим, що раніше її вважали еліптичною галактикою. Проте в 1990 році вчені виявили, що насправді цей «зоряне місто» знаходиться в стадії трансформації в еліптичну структуру зі структури спіральної, подібної до нашого Чумацького шляху. Процес цієї трансформації почався приблизно 2000000000 років тому, а його причиною, швидше за все, стало масштабне зіткнення з іншою галактикою.

Джерело: ria.ru