Астрономи з Боннського університету, Німеччина, відкрили те, що може виявитися найдовшим рентгенівським «хвостом», що утворився в результаті втрати матерії галактикою у великому масштабі. Ця галактика з гігантським рентгенівським «хвостом» є членом скупчення галактик, відомого як Zwicky 8338.

Герріт Шелленбергер і Томас Рейпріх спостерігали скупчення галактик Zwicky 8338 за допомогою рентгенівської космічної обсерваторії НАСА «Чандра». Дослідники виявили, що в однієї з галактик цього скупчення спостерігається дуже довгий рентгенівський «хвіст», що простягнувся приблизно на 248 000 світлових років. Сюрпризом для дослідників стало виявлення цікавого факту, що складається в тому, що ця галактика незабаром повинна втратити весь свій газ, що випромінює в даний час в рентгенівському діапазоні.

Ця спостережувана дослідниками галактика, звана CGCG254-021, знаходиться на відстані трохи більше одного мільйона світлових років від центру скупчення галактик Zwicky 8338.

Причиною світіння газу речовини міжзоряного середовища галактики і появи у галактики рентгенівського «хвоста» вчені називають взаємодію газу галактики з внутрікластерним міжгалактичним середовищем, що представляє собою дуже гарячу плазму, збагачену важкими хімічними елементами.

Джерело: astronews.ru