В суботу 19 грудня астероїд +2015 YB, відкритий напередодні, пролетів повз нашу планету на дуже близькій відстані. Це відбулося о 15:00 за московським часом.

Про відкриття астероїда ввечері напередодні попередив повідомленням астроном-любитель Біллі Грей. Він присвоїв астероїду ідентифікаційний код WY032FF, а пізніше в НАСА назвали космічний об’єкт 2015 YB.

Астероїд пройшов на відстані в 60 000 кілометрів. Це приблизно вдвічі далі, ніж телекомунікаційні супутники, що розташовані на геостаціонарній орбіті і більше, ніж у п’ять разів ближче Місяця.

Втім, для нашої планети космічний об’єкт, за словами вчених з НАСА, не небезпечний. Адже його діаметр становить всього 14 метрів. Це менше, ніж розмір челябінського метеорита, що був приблизно 20 метрів.

Малі розміри говорять про те, що спостерігати 2015 YB, навіть при тому, що він пройде дуже близько від планети, неозброєним оком не вийшло. Проте цей об’єкт представив великий інтерес для спостереження в радіодіапазоні. Але для цього необхідно було точніше визначити його траєкторію руху.