Команда інженерів з НАСА на один крок наблизилася до побудови повністю «надрукованого» на 3-D принтері високопродуктивного ракетного двигуна, «надрукувавши» поки що на цьому пристрої складні деталі двигуна і провівши їх вогневі випробування зі зрідженим воднем і киснем, що подавалися на спалювання при кріогенних температурах, що дало в кінцевому результаті близько 10 тонн тяги.

3-D друк є ключовою технологією для розвитку ракетного двигунобудування, яка повинна в майбутньому істотно знизити вартість космічних апаратів. У плани вчених на майбутнє входять випробування двигунів на метані і рідкому кисні, так як саме ці хімічні сполуки в даний час найчастіше використовуються для приведення в рух марсіанських посадкових апаратів, що, в свою чергу, обумовлено тим, що виробництво саме цих речовин може бути налагоджено в майбутньому на Марсі.

Протягом трьох останніх років команда інженерів з Космічного центру Маршалла, США, працювала з різними постачальниками деталей двигуна, таких як турбонасоси і інжектори, надрукованих на 3-D принтері, і тестувала ці деталі індивідуально. Однак тепер двигун був випробуваний в збірці.

Всього в ході вогневих випробувань двигуна було проведено сім окремих перевірок, найтриваліша із яких тривала 10 секунд. У ході цих перевірок демонстраційний двигун, виготовлений на 3-D принтері, випробував всі екстремальні умови, які підтримуються в двигуні ракети, де паливо згорає при температурі 3315 градусів за Цельсієм, у той час як турбонасос поставляє в камеру згоряння рідкий водень при температурі -240 градусів за Цельсієм. Двигун успішно пройшов випробування, підтверджуючи тим самим ефективність технології, за якою він був побудований.

Написати коментар

Please enter your comment!
Please enter your name here

*