Екзопланети, що знаходяться в системах з декількома світилами, мають неофіційне напівжартівливе назву «Татуїн» за аналогією з однойменної планетою з всесвіту «Зоряних війн».Одна з таких планет виявлена у подвійної зірки KOI-2939, що знаходиться в сузір’ї Лебедя. Вона здивувала вчених тою відстанню, на яку вона відокремлена від свого світила. Відстань між планетою і тими зірками, навколо яких вона обертається, настільки велика, що рік на цій планеті триває 1 100 земних днів.

Планета, розташована від своїх зірок на відстані в 1,5 рази далі, ніж Марс від Сонця, отримала назву KOI-2939b і відноситься до категорії газових гігантів. Американські вчені, які зробили відкриття, заявили, що це перший юпітероподобний «Татуїн», який вони змогли відкрити.

Діаметр планети KOI-2939b приблизно дорівнює діаметру нашого Юпітера. При цьому маса планети більше юпитерианской приблизно в півтора рази. KOI-2939b обертається навколо двох зірок, що нагадують наше Сонце і також відносяться до класу жовтих карликів. Ці зірки роблять оберт навколо загального центру мас приблизно за 11 діб.

Примітно те, що KOI-2939b знаходиться посередині місцевої «зони життя» – відстань від зірки, на якій вода може знаходитися в рідкому стані. Звичайно, на самому газовому гіганті життя навряд зможе зародитись. Однак на його супутниках, якщо вони є, цілком можуть скластися певні умови для підтримки живих істот.