На офіційному сайті американського космічного телескопа «Хаббл» було опубліковано фото галактики NGC 4845, зроблене космічною обсерваторією. На ньому зображена дуже актива надмасивна чорна діра у центрі.Галактика знаходиться відносно близько від нас за масштабами Всесвіту – в 47 світлових роках у сузір’ї Діви. Даний «зоряний мегаполіс» відомий вченим ще з 1786 року, коли його відкрив астроном Вільям Гершель.

NGC 4845 відноситься до спіральних галактик. У її центрі розташовується надмасивна чорна діра, яка має масу порядку 230 000 мас Сонця. У 2011 році цей об’єкт став у сто разів яскравішим. Його було легше спостерігати за допомогою телескопів.

Причиною зростання яскравості, як вважають вчені, стало руйнування у безпосередній близькості від чорної діри об’єкта, що відноситься до класу газових планет або коричневого карлика. Маса зруйнованого об’єкту складала 13-30 мас нашого Юпітера. При цьому об’єкт найімовірніше розпався, утворивши навколо чорної діри акреційний диск, речовина в якому почала дуже сильно світитися внаслідок величезної швидкості його руху. Це світло і надало можливість краще розгледіти центр галактики NGC 4845.