З 2014 року НАСА регулярно замикає різні команди з чотирьох добровольців в тісному просторі «космічного корабля» – житлового модуля HERA (Human Exploration Research Analog), де імітуються умови 715-денного польоту до навколоземного астероїда. Про це повідомляє Popular Science.

На сторінці Космічного центру імені Ліндона Джонсона в Facebook представлено нове панорамне відео модуля. Ролик допомагає зрозуміти, в який тісноті туляться космонавти, що «летять» в компанії рослин і солоноводних креветок. Співробітники НАСА намагаються зробити перебування в триповерховому модулі максимально реалістичним: наприклад, при комунікації з командним центром завжди імітується затримка сигналу протяжністю до 10 хвилин.

Це вже друге панорамне відео, яке НАСА виклало на платформі Facebook. На початку лютого агентство представило панораму Марса, створену з серії кадрів, які зняв марсохід Curiosity.

Check out the first floor of the Human Exploration Research Analog habitat in 360 degrees! 4 people are living here for 30 days simulating a mission to an asteroid. Details: http://nasa.tumblr.com/post/138282259964/4-people-are-living-in-an-isolated-habitat-for-30

Опубліковано NASA’s Johnson Space Center 9 лютого 2016 р.