Привіт всім.

Ну ось надавши потрібну кривизну в центрі я взявся зглажувати матовість поверхні майбутнього дзеркала. Шліфовку проводив на епоксидному шліфувальнику який також робив сам (розвівши епоксидну смолу, взявши за форму для неї заготовку прикриту поліетиленовою плівкою, я виляв шліфувальник) На затвердіння пішло 24 години. Для шліфовки теж були потрібні абразивні порошки, я вирішив не купляти готові а добувати їх сам. Для цього я купив в магазині різні фракції наждачного паперу. Основа паперова абразивний порошок – оксид алюмінію. Для того щоб дістати його я розмочив папір в теплій воді і потім зіскрібував ножем. Шліфовка провидиться через центр зсуваючи заготовку на 1/3 діаметра за край шліфувальника. Періодицно штрих мінявся на ¼ і ½. Через кожні 25 хв проводиться 20-25 хаотичних рухів, в різні сторони з різним виносом за край.  Після перших годин шліфовки виникла проблема, фокус дзеркала становив 2,5 метра. Виникла вона через те що під час обдирки появилась яма в центр. Але після семи годиної сесії шліфовки абразивним порошком, фракції 100, фокус зменшився, матовість була рівномірна на всій поверхні. Продовжував я вже з меншою фракцією 120. І аналогічно опустився до фракції 240. Фокус провіряв на сонці змоченим водою дзеркалом. Доводив матовіть до як найм’якшої. В стандарті щоб перейти до поліровки скла потрібно щоб в матовості відбивалась вольфрамова волосина лампочки.Шліфовка зайняла 13 годин. Поступово щоб контролювати фокус я міняв місцем дзеркало з шліфувальником. Дошліфувавши матовість, як говорили классики – ніби облите молоком, до потрібної  я почав готуватись до поліровки і фігуризації головного дзеркала.

Дякую за увагу.

Написати коментар


*