Астрономи знайшли ймовірну причину невідповідності реальної кількості астероїдів у внутрішньому просторі Сонячної системи моделям, передбаченим раніше. Вся справа в тому, що астероїди просто «перемелюються», наближаючись близько до нашого світила.

Відкриття зробили вчені з Гавайського університету в Гонолулу. Порівнявши дані комп’ютерної моделі розвитку Сонячної системи і зібрані в рамках проекту Catalina Sky Survey відомості про декількість навколоземних астероїдів, вчені зрозуміли, що останніх на порядок менше, ніж повинно бути.

Вчені одразу подумали, що якісь процеси виштовхують дані космічні тіла в зовнішні області Сонячної системи. Однак насправді причина виявилася в іншому. В нашому Сонці просто «перемелюються» астероїди, які близько підходять до нього. Ці космічні тіла перетворються в дрібні фрагменти, що реєструються на планеті під час метеорних потоків.

Механізм знищення астероїдів Сонцем поки не зрозумілий, проте вчені схиляються до нагрівання поверхні космічного тіла з подальшим її руйнуванням. Фрагменти, що відкололися від астероїда в цьому випадку, можуть здуватися сонячним вітром і найсильнішим потоком фотонів.

Найближчим часом, коли декілька з астероїдів внутрішнього простору Сонячної системи повинні будуть підійти до Сонця, вчені мають намір перевірити свою теорію на практиці.

Нагадаємо, нещодавно було вирішено, що НАСА запустить супутник на сонячних вітрилах для розвідки астероїдів.