НАСА показало знімок одного з регіонів лабіринту Ночі на Марсі, зроблений 24 листопада 2015 року науковим інструментом HiRISE (High Resolution Imaging Science Experiment) орбітальної станції MRO (Mars Reconnaissance Orbiter). Про це повідомляється на сайті агентства.

На знімку (синім кольором) показано вміст мінералу ярозиту в східній частині найбільшого лабіринту Марса, що є комплексом пересічних каньйонів довжиною до 1,2 тисячі кілометрів. На Землі ярозит (мінерал з сульфату калію і заліза) виявлений у вулканічних районах.Знімок лабіринту Ночі на Марсі

На Червоній планеті він вперше знайдений на плато Меридіана. Дані вказують на його широке поширення на Червоній планеті. Наявність цього мінералу є свідченням вулканічної активності і підвищеної кислотності середовища, що була в минулому на Марсі.

Орбітальний марсіанський апарат MRO був запущений на Марс в 2005 році, а в 2006-му досяг Червоної планети. У 2008-му його основна місія підійшла до кінця, але НАСА продовжило роботу зонда. Крім зйомки поверхні планети, апарат бере участь у передачі сигналів на Землю з марсоходів.

Нагадаємо, що нещодавно було опубліковано фото “Білі скелі у вигляді пальців на Марсі“.