Астрономи відкрили видовищний «хвіст» з газу, що простягнувся більш ніж на 300 000 світлових років. Він знаходиться в прилеглій галактиці

Ця газова струмінь складається з водню – «сировини» для виробництва нових зірок – і її довжина в п’ять разів перевищує розмір самої галактики.

Це відкриття було зроблено міжнародною командою вчених на чолі з доктором Алессандро Боселлі з астрофізичної лабораторії Марселя, Франція.

Вчені вже давно помітили, що галактика NGC 4569 містила менше газу, ніж очікувалося, однак не могли виявити, куди перемістився газ, якого бракує. Тепер дослідники виявили прямий доказ того, що газ був «видутий» з галактики в результаті таємничого фізичного процесу.

Галактика NGC 4569 знаходиться в скупченні галактик Діва. Тобто в групі галактик, що знаходиться на відстані 55 мільйонів світлових років від Чумацького шляху. NGC 4569 рухається крізь скупчення галактик зі швидкістю приблизно 1200 кілометрів на секунду. Автори дослідження вважають, що таємничим процесом, який привів до «видування» газу з галактики NGC 4569, став її рух крізь це скупчення галактик.

Ця галактика стала лише однією з перших виявлених галактик «з хвостами». Автори роботи вважаються, що в галактичних скупченнях їх може бути досить багато.

Нагадаємо, що нещодавно було опубліковано фото галактики у Небесній ріці.