Планети EPIC210957318b і EPIC212110888b відносяться до досить поширеного на просторах галактики класу «гарячих юпітерів», газових гігантів, розташованих дуже близько до власних світил.

Відкриття було зроблено чилійськими астрономами за допомогою космічного телескопа НАСА «Кеплер» методом радіальних швидкостей. Обидві зірки EPIC210957318 і EPIC212110888, судячи з отриманих вченими даними, зазнавали потьмяніння з періодами в 4 і 3 дні відповідно. Це говорило про те, що в ці моменти перед ними проходили планети, що блокують частину світла.

Провівши додаткові дослідження, вчені змогли з’ясувати маси EPIC210957318b і EPIC212110888b, які склали 0,63 і 1,63 маси Юпітера, що говорить про них, як про газові гіганти, так як кам’янисті планети не виростають до такого розміру. При цьому температура в атмосфері цих космічних тіл становить від 500 до 1500 градусів за Цельсієм, що пояснюється близьким розташуванням даних планет від своїх світил.

У Сонячній системі Юпітер і інші газові гіганти розташовані за орбітою Марса і головним астероїдним поясом. Однак в інших системах ці космічні тіла, з нез’ясованих поки до кінця причин, наближаються до своїх світил на відстані, набагато ближчі, ніж ті, що розділяють Сонце і Меркурій.

Нещодавно ми повідомляли, що астрономи виявили п’ять нових «гарячих юпітерів».