Космічний телескоп Hubble виявив дев’ять масивних зірок-монстрів, кожна з яких важча за Сонце більш ніж в 100 разів. Дослідження авторів опубліковано в журналі Monthly Notices of the Royal Astronomical Society, а коротко про неї повідомляється на сайтах видання Science і НАСА.

Всі світила розташовані в зоряному скупченні R136 в туманності Тарантул на відстані близько 170 тисяч світлових років від Землі. Загальне світіння виявлених зірок перевищує сонячне в 30 мільйонів разів. Об’єкти представляють собою найбільшу групу важких зірок, відому науці.

Телескоп Hubble виявив дев'ять зірок-монстрів

Щомісяця світила викидають в навколишній простір матерію, рівну земній масі. Причини цього сучасній астрономії невідомі: існуючі моделі не передбачають утворення настільки масивних об’єктів з колапсуючих газопилових хмар.

Раніше вчені висловили припущення, що ці об’єкти утворилися в результаті злиття подвійних зірок, але в останній публікації астрономи оскаржують цю точку зору через аномальну згрупованість важких світил. Вчені продовжать спостерігати за виявленими зірками.

Нагадаємо, що нещодавно російські астрономи знайшли зірку з рекордним періодом блиску.