Чорна діра величезних розмірів, що перевищує Сонце за масою в 17 мільярдів разів, відкрита американськими дослідниками. За попередніми даними астрофізики роблять висновок про виявлення найбільшого об’єкта Всесвіту, з усіх, знайдених раніше.

Об’єкт розташований в нічим не примітній групі галактик, що за припущеннями вчених, може свідчити про те, що подібні чорні діри не таке і унікальне явище у Всесвіті, як прийнято вважати.

За оцінками представниці Каліфорнійського університету астронома Чун-Пей Ма, у виявленій чорній дірі 17 мільярдів сонячних мас, а в чорній дірі, що знаходиться в центрі нашої Галактики – тільки 4 мільярди. Таким чином, новий космічний об’єкт набагато більший чорної діри Чумацького Шляху.

Але найбільшим сюрпризом для дослідників став той факт, що нова чорна діра розташована в такому “глухому” місці Всесвіту, де від неї цього не очікував ніхто. Вони привели порівняння з хмарочосами. У Манхеттені це звична справа, в той час, як нова чорна діра більша схожа на хмарочос посеред маленького містечка.

Нещодавно відкрито другу по масі надважку чорну діру.