Космічний телескоп Kepler до теперішнього часу відкрив 2325 екзопланет. Також вчені назвали число потенційно придатних для життя екзопланет в Чумацькому Шляху. Присвячене цьому дослідження опубліковано в Astrophysical Journal і з’явилося на сайті Прінстонського університету. Коротко про роботу астрономів повідомляє НАСА.

Доктор Наталі Баталья, що бере участь в роботі Kepler, зазначила, що в Чумацькому Шляху, швидше за все, присутні близько десяти мільярдів потенційно населених планет. З них приблизно 24% більш ніж у 1,6 разів більші від Землі, що є верхньою межею для існування кам’янистої планети з атмосферою.

Найближча до Сонця потенційно заселена екзопланета знаходиться на відстані 11 світлових років від Землі. З останніх знахідок телескопа найбільший інтерес представляють небесні тіла Kepler-1638b і Kepler-1229b. Вчені збираються використовувати споруджуваний космічний телескоп Webb для виявлення життя на потенційно придатних для життя небесних тілах (слідів водяної пари, кисню, метану і діоксид вуглецю в атмосфері небесних тіл).

З 2325 відкритих за допогою Kepler екзопланет 550 можуть бути кам’янистими (на зразок Землі), а 21 – потенційно придатними для життя (з рідкою водою). В ході місії K2 виявлено 1284 екзопланети, з яких дев’ять можуть бути придатними для життя.

Телескоп Kepler призначений для пошуку планет за межами Сонячної системи. Апарат запущений на орбіту в 2009 році і завершив основну частину дослідницької програми в 2012 році. Через два роки апарат почав свою нову місію K2. Kepler повинен завершити роботу в 2017 році. На зміну йому прийдуть космічні телескопи TESS (Transiting Exoplanet Survey Satellite, в 2017 році) і Webb – в 2018 році.

Ранішеми повідомляли, що підлідний океан Європи виявився ще більш придатним для життя.