Фізики з США і Франції вказали на область простору поблизу надмасивної чорної діри Стрілець A*, розташованої в центрі Чумацького Шляху, де ефекти непертурбативної квантової гравітації повинні бути максимальними. Дослідження опубліковане на сайті arXiv.org.

Ефекти квантової гравітації, що не піддаються опису в рамках стандартних методів теорії збурень (тобто в непертурбативному режимі), як показали обчислення вчених, повинні бути найбільш помітними на відстані приблизно семи шостих радіусу Шварцшильда від центру надмасивної чорної діри.

Радіус Шварцшильда визначає розміри об’єкта зі сферично-симетричним розподілом матерії, який не здатні покинути фотони (кванти електромагнітного поля, що рухаються зі швидкістю світла). Визначена таким чином шварцшільдова сфера тотожна поняттю горизонту подій, а масивний обмежений нею об’єкт – чорній дірі. Маси чорних дір, що виникають на кінцевій стадії еволюції світил, можна порівняти із зірковими. Надмасивні чорні діри в центрах галактик важчі за Сонце в мільйони і більше разів.

Стрілець A* віддалений від Землі на відстань 26 тисяч світлових років, знаходиться в центрі Галактики і важчий за Сонце в чотири мільйони разів, а його радіус Шварцшильда перевищує 12 мільйонів кілометрів. У спостереженнях об’єкт проявляє себе як компактне радіоджерело з радіусом, в два рази більшим параметра Шварцшильда.

Нагадаємо про те, що пояснено появу надмасивної чорної діри в галактиці Кріштіану Роналду.