Відкриття гігантської хрестоподібної структури в центральній частині галактики Чумацький Шлях, як заявляють німецькі вчені, може дуже багато чого пояснити про те, як в далекому минулому формувався цей колосальний «зоряний мегаполіс».

Примітно, що відкриття це було зроблено за допомогою соціальної мережі Твіттер. Канадський астрофізик Джастін Ланг вивчав згустки темної матерії, керуючісь великомасштабною структурою Всесвіту. В рамках даного дослідження знімки, створені телескопом WISE, були викладені в Твіттер. Там їх і помітила його колега Мелісса Несс з німецького Інституту астрономії MPG в Гейдельберзі.

Хрест у центрі Чумацького Шляху

На знімках була відзначена прямокутна область, в якій знаходилася колосальна за своїми розмірами хрестоподібна структура. За словами Несс та її колег, дана структура могла з’явитися природним шляхом, завдяки зростанню кількості світил і розвитку «зіркових ясел». Наявність такого хреста в балджі галактики, як відзначають німецькі астрономи, вказує саме на такий спосіб утворення, а не на множинні зіткнення галактик між собою, як раніше говорили деякі вчені.

Нагадаємо, що вчені обчислили «квантовий» радіус надмасивної чорної діри Чумацького Шляху.